Saturday, January 2, 2010

Ouch.


.....................................................................

Aku mengantuk...Sangat..Sangat...

-
-
-
-
-
-
-
Tapi..
-
-
-
-
-
-




Perlu diteruskan...

Final report yang sepatutnya dihantar Khamis lepas,tapi, tak siap,kena hantar esok.isk..takpe2..lepas ni tak payah buat dah...

Laptop aku rosak..screen pecah..isk.susah nak cerita.kalau kau tengok laptop aku,terkejut beruk.macam video beruk terkejut tengok diri sendiri dalam cermin tu. Dah hantar Acer centre,habis melayang RM580 aku. Scholar MARA 1 bulan okeh!isk...

Okaylah.Sekarang tengah guna laptop Suria. Dia tumpang tidur rumah sewa aku sebab nak dating ngan pakwe dia.hehe.

Nak buat report dah.



Adios.(perempuan dalam gambor tu lebey kurang macam aku je.ahaha:P)

Okay lah.Okay lah.ByeBye.ZZZzzzZZZ.

piahz.

No comments: