Tuesday, March 2, 2010

Blog Selalu Baca

Tadi 1st test aku after 9 bulan gitew.ah.da la panas.aku duk tengah2.tension tw x.kau nampak x.dengan pening pale plus peluh menitik2 dalam baju.aduh~~
tapi..isk2..aku tak dapat buat sangat..seriously tak cukup masa..pitam.. T_T
biar la..malas da nak fikir..banyak lagi kerja aku ni.tapi tak dapat setel jugak..kau nak tolong setelkan?boleh2..aku banje air soya..sebab aku suke air soya..boleh aku ambik sikit..okeh dah,bye


Tibah (tiba2) letak gambar ngan cik kikim..pitams*

Saje je..nak cakap pasal blog yang selalu mak baca..


Blog Kak Senduk ni,best taw baca.hehe.kelakar.comel je taw.memang patut baca.kalau nak ceriakan hari anda.hehe. kak senduk ni comel la jugak.. betul tak iqin..hehe.tapi,seriously lawak. recommended. wah. gitew.. ^_^


Haaaa. blog ni memang comel.hehe.owner blog ni selalu tulis pasal life dia, tips, masak2, jalan2, and yang paling penting, anak dia yang sangat cute comel and rasa nak tumbuk2 sebab comel sangat, Kasih Aleeya. hehe.



.........................................................................................................

Tapi, from my opinion, kalau pointer korang 1.00 flat, korang nak tayang kat public ke..tak kan..bila tinggi,mestila tayang, tapi, rasa ala2 show off sikit..hehe.itu opinion aku and kawan2 la..jangan marah aa..chill!! ^_^

..............................................................................................................................................................

Okehla.aku baru pas balik celebrate birhtday Izzah, happy birthday izzah.hehe. esok birthday orang lagi.waaah..seronok la akuk.haha.ala2 gigi da tak sakit ni kan.wah.gitew.. sakit jugak sikit..bila terkena gusi tu, tapi, gigi ni bakal sakit lagi, sebab tak abis lagi keluar ni..aduhh.. =(


Papepun, happy birthday to izzah, wanie and zarip. semoga panjang umur, murah rezeki. terimalah tanda cinta ini untuk uols..wah! ^_^

Okey dah.bye.

3 comments:

Pisyek K said...

oh piah, xnk pomot blog aku skali ke...?

haha... =P

Unknown said...

tak selalu ke bace blog aku :(

soya said...

hye pisyek!bru pasan ma.hahaha.ala.blog ko da femes.

ojan syg,xmo majuk2.bace okey..hehe