Thursday, February 25, 2010

Gigi sakit ke sakit gigi?

Hari ni cuti. Maulidur Rasul. Selamat Hari Jadi Rasulullah..

Tapi, bagi aku, kalau jumaat cuti, takde beza pun, sebab memang aku and kawan2 takde class hari jumaat.gitew..Aduh, aku serabut sangat sekarang. banyak kerja. especially fyp and fydp.. pitam uols.. T_T
Takpe2, chaiyok2 okeh!! semua orang pun. hehe

Aduh.. aku dah hampir seminggu merana sakit gigi..uwaaaa!~ gigi belakang sekali nak tumbuh. rasa macam budak2 gitew.haha.tapi, seriously, memang sakit. masa kat Kerteh dulu, gigi ni la jugak, tapi, tak keluar habis lagi. ni, depa start nak keluaq balik dah.pitam aku. tapi, yang sekarang tak seteruk masa kat Kerteh dulu lah. Tekak aku pun bengkak habis. Nak telan air liur pun menangis2, nak makan apa lagi uols. Tengah2 malam, menangis, sian Cik Kikim, duk pujuk mak. isk. Thanks Cik Kikim.muah!! .hehe.


Sekarang ni, dorang suh pergi klinik, kawan aku cakap, nanti doktor belah sikit gusi nak bagi senang gigi keluar.apa?aku tak dengar?belah?okeh. Bye. aku kumur dengan air garam je sekarang, macam okay sikit. tapi tak taw lah kan nanti tiba2 gigi mengamuk ke.Haru..terpaksa makaku gi operate, ewah!operate gitu.padahal belah sikit je.hehe..doakan la aku cepat sembuh ye..Amin..

Semalam pergi Lumut dengan Kikim, Fezi, Aimi and Seni. Makan2, tapi nak jalan2, tak boleh, hujan. Haru..hehe. To cik kikim, sori tak dapat teman pergi batu gajah, mak sakit perut sebab ehem2 and sakit gigi.. T_T

Nanti aku nak cerita pasal pergi Pulau Redang masa intern ritu,hehe.. nanti lah..

Adios.

1 comment:

miss qiqinn said...

noks~
u ni degil tauu..
asek takmo gi klinik je..
huk2..mencik mak~
hik3..
tape~
i paham~