Wednesday, February 17, 2010

Tagged by Cik Kikim

In this tag you have to talk everything about anyone that you like, which is :

Ros Bt Mohd
1. apakah hubungan anda dengan dia?


Emak Saya
2. 5 impression terhadap dia?


- Emak Yang Baik


- Peramah Dengan Semua Orang


- Cakap Telefon Mesti Riuh ^_^


- Isteri Yang Memahami


- Dia Sayang Saya

3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?


- Banyak. Tapi paling saya ingat, saya mintak dia buat nasi minyak masa birthday saya. Kenapa ni yang paling saya ingat? Sebab, saya macam marah sebab saya minta buat nasi minyak sikit je, tapi, nak taw tak, dia bawak satu periuk besar macam orang guna untuk masak buat kenduri. Jahat kan saya?

4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?


- Banyak. Tapi, saya paling suka bila dia pesan kat abang saya jangan pukul adik-adik. =')
5. kalau dia kekasih awak?


- Dia memang kekasih saya. Dari awal sampai akhirnya.
6. kalau dia jadi musuh awak?


- Kalau saya jadi anak derhaka sekalipun, emak saya takkan anggap saya musuh dia. Saya tahu, semua ibu pun macam tu.


7. kalau dia kekasih awak, awak akan??


- Saya akan mencintai dia sampai bila-bila sepenuh hati saya. 
8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana


- Takkan Pernah.

9. overall impression tentang dia?


- She's my everything.
10. the most desirable thing to do to her/him


- Bagitahu dia yang saya sangat sayangkan dia dan saya sangat rindukan dia. Saya nak ucapkan terima kasih dan minta maaf, especially sebab saya marah dia pasal nasi minyak tu walaupun saya taw benda tu tak salah pun, tapi, maybe masa tu saya baru bangun tidur. Jadi emotional. Dan, saya takkan pernah sempat dan dapat ucapkan terima kasih atas semua benda yang dia buat untuk saya dan saya takkan pernah dapat untuk bagitahu yang saya sayangkan dia, sebab dia dah lama pergi. Sudah 9 tahun. Walaupun saya dah dapat pengganti dia, tapi, takkan pernah sama. Takkan. I love you Mom.


11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?


- Sombong?Nyampah?Gedik?Entah. Ikut orang tu sendiri lah. Kalau suka, baguslah, Kalau tak, ada mak kisah?



12.apakah sebenarnya perangai anda?


- Teruk jugak kot T_T.. ntahlah. Ada masa okay, ada masa tak. Tapi, saya sayang binatang taw. ^_^
13. perangai anda yang anda benci?


- Cepat gelabah..
- Less Self Confidence..
- Tak bersyukur dengan apa yang ada..
- Emotional...
-Suka gossip..Yang ni Semua orang suka..
- Banyak lagi lah..
14. orang yang anda ingin bersama


- Keluarga, Hafiq, Kawan-Kawan dan semua orang. =)


15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda


- I LOVE YOU.
16. tag 4 orang

1, ANE Family.
2. Anep
3. Ojan
4. Dobi



17. no 2 ada hubungan dengan siapa?


- Tak Tahu ^_^


18. no 3 lelaki atau perempuan?


- Lelaki lah.


19. no 1 single kah?


- Ada yang single, ada yang tak.

20. no 4 belajar apa?


- Chemical Engineering.
 
 
Bye Sume! ^_^

4 comments:

cik a!m! said...

testing2..

soya said...

thanks bini seni!!!sokmo tlg psl blog ni.hehe

Unknown said...

alamak..kna tagged ke?? mlas wat bleh tak?? tak dosa kan :P

soya said...

u xbuat,mak sepak uols..haha