Tuesday, February 16, 2010

Tengku Intan Karina (Oct 24, 1984 - Feb 16, 2010)

16 Feb 2010, 730 pagi tadi dapat msg kawan aku hantar. Sorang kawan aku dalam PERMATA meninggal accident. TERKEDU. Arwah kena langgar dengan apek mabuk. Accident dalam malam tu, pagi tadi puul 3 pagi meninggal. Arwah dengan kawan arwah. Tapi aku tak tahu pulak apa jadi dengan kawan dia. Aku agak terkilan sebab kelmarin aku baru saja tukar gambar aku dengan dia kat gtalk aku. Then, sepatutnya PERMATA ada bbq kat Sekayu, arwah tak pergi. Kawan aku cakap, masa kat Sekayu tu memang dorang pun duk cakap pasal Karina. Aku tak dapat bayang kalau arwah pergi bbq tu, memang sedih tahap apa aku tak tahu, yelah, pergi bbq siang tu happy2, esok dapat msg kawan tu dah meninggal. Memang aku tak dapat bayang perasaan semua orang. Mungkin dah ditakdirkan arwah tak pergi bbq tu, mungkin, Allah tak nak kami semua sedih tahap yang tak boleh nak cakap..




Tengku Intan Karina. Such a sweet girl from Besut, Terengganu. I think she just graduated last year from Universiti Malaysia Sabah. I got to know her when we both joined Persatuan Mahasiswa Anak Terengganu(PERMATA) back in December 2006. Lotsa laugh and joy we shared together. It will remain in our heart. I will remember you Karina. Always.

I love you and I'm sorry if I have done you wrong.

Mari sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah dan semoga arwah diampunkan segalanya dan ditempatkan di kalangan orang-orang beriman.Amin~

RIP~

3 comments:

Unknown said...

Sediynyer.. Die masih syg Katrina :)

Btw..mcm ane nk join PERMATA thinggy tuh?

tak taw pon..am i have been adopted by other country?? :(

soya said...

thanks ojan=')

haha.aku join sb cousin aku ajok..cmni,kalo mcm ade event pape ke, nt ade orang roger, so, boleh join..permata ni under yayasan terengganu. so, pape keje kitorg akan buat kat bangunan yayasan terengganu..kt sebelah stadium lame..tapi kne mai buat keje la..hehe..nt kalo ade pape, i roger u okeh..tp kne tgk fulll x lg la utk event tu..okan ojan=)

sktba said...

dah 6 thn arwah pergi dijemput Ilahi...rindu kenangan bersama arwah Intan Karina zaman sekolah dulu
Al-Fatihah untuk arwah