Saturday, February 13, 2010

Gambar Farewell



aku tak balik raya cina.mula-mula ingat berani duduk sorang,tapi lepas sorang budak cerita pasal 'ehem2'.seram pulak makaku sorang duduk V4 semua housemate balik..jadi, sebab ketakutan yang amat itu, aku pun tabahkan hati before magrib pergi V5, tidur bilik Suria dengan Erry.giteww~~
Katanya nak guna masa ni nak buat semua kerja,tapi..apakan daya..aku manusia biasa..uhuk~
Benci betul lah, pakai cable boleh pulak upload gambar kat bilik dorang ni..kat bilik aku, cable lagi lah tak keluar langsung button photo kat atas~~Ni gambar time farewell, aku sorang saja trainee deparment tu, department pun sikit je staff,11 orang..sebab department ni ada supporting department lain-lain..best jugak,sebab dapat kenal ramai orang..best~~^_^

To Kiking cayam, aku dah dapat upload gambar noks!~




 ambil saguhati gitew..hehe.tu senior manager department aku..



En Sudin ngan Naz.Naz tu ex UTP.


Duyong Engineers from other supporting department..aku trainee je..=P


Adira. She's very nice & lovely .=)

Chuan. Baru grad jugak ni. Student UTP. Jeles sebab baru masuk kerja dah dapat jadi
Operation Supervisor offshore. T_T



Tempat..Rindu..=(


Ni dekat department Nisha sebab nak pergi ambil gambar dengan Ex-SV..hehe


Ni lah SV lama before dia tukar department..

Haa..Nilah SV saya..Ex UTP jugak ni..sporting habis..tapi, bab-bab kerja, strict jugak..jangan marah aa..=P
Saja main-main masa last day..=P
Peace No War!~
Bye~~
P/S : Bajet saja nak buat kerja..Isk..Lagi haru fikir pasal FYP..apa nak buat untuk improve membrane performance tu..research baru 1%..*pitam* T_T
Isk..takpe2..Ya Allah..bantulah hamba-Mu ini..Amin~~

2 comments:

miss qiqinn said...

bagusla noksss~~
patiently wait for my sambal okehhh!!!
hee

soya said...

wahhhhhhhhhhhhh!!yeke.hehe.muah!!!