Tuesday, May 24, 2011

Gambar Si Kembar

Baru sampai perak pagi tadi.Cuti balik 3 hari je.sob3.sangat x berbaloi okeh balik tganu 3 hari je ngan tiket rm120 pegi balik.but what to do.i got no choice.sob3.cuti ritu just pegi nisah kawin,then lepak2 ngan farha,anis,adha.then last day tu aku jage adik2 aku kat umah.rindu je kat dorg ni ha.sob3.
 kalo aku baru pas mndi,suke je tibe2 amek selendang bagi kat aku suh pakai.dorg igt aku nk bwk dorg jln2.hahah.dorg ni suke tgk air.sob slalu bwk dorg round2 kat sungai nek moto.
 baru pas mandi.muke comot bedak.
 ye.ini kembar pompuan.aku potong pendek rambut sebab dorg suke gulung2 rambut ngan tangan.yang kiri tu adik,yang kanan tu kakak.dulu same size.skang dah x.adik makan banyak.sian kakak selalu kene buli.xpe.kakyu sayang dua2. =')


 hik hik hik



 men beskal ngan budak depan umah.






bye!

2 comments:

F Hzh said...

beza giler weyh. hahahaha. kakak kurus jer... adik naik betul badan. hehe

soya said...

gemuk gilerr.mkn pun byk gilerr.haha