Monday, May 16, 2011

Gula-gula Terbang

Owh no.Ni bukan pasal kumpulan Gula-Gula yang konon Kpop tu.No no no no no!hahah.
Okeh.td sembang psl mrsm kitorg.tibe2 teringat.dulu mase form 2,ade sorang cikgu math.baik tapi garang.haiyo.mcm mane tuh.alkisahnye biase ler tengah2 ari ngantuk.nak ditakdirkan aku bawak gula2.nak ditakdirakn jugak,ade sorang member aku yang duk meja seberang nun mintak gula2 aku.tengah cikgu mengajar ngadap whiteboard,aku pun baling la gula2 tu kat member aku tu.dah namenye pun maen hoki pun as keeper,softball as catcher,and netball as GD,memang ler sasaran lontaran gula-gula aku tu tersasar.dan nak dijadikan cerita,gula-gula tersebut terkena cikgu aku.


BAHAHAHAHAHAHAHAHAH

+++++++++++++++++++++++++++++++

Okeh.sempena hari guru.

Selamat hari guru Cikgu2 saye,lecturer2 saye,ahli keluarga dan rakan2,kalian juga cikgu saye kan.hehe.mintak maaf ampun sume.

Terima Kasih CIKGU-CIKGU 

No comments: